dinsdag 2 juni 2015

Princess castle

2 jaar geleden maakte ik voor Hanne een eerste princess castle uit de ottobre.
En het werd een toppertje!

Ondertussen is het een tuniekje geworden maar samen met een legging komt het toch nog regelmatig uit de kast.  Het werd dan ook eens tijd voor een nieuw kleedje met bijpassende legging.
En natuurlijk werd het weer een tricot van lillestoff.

En alsjeblieft, maat 146 heeft mijn dochter van 8 jaar al!  Het volgende maatje zal vergroten worden want de princess castle gaat maar tot maat 146.








6 opmerkingen:

  1. Leuk die nieuwe foto bovenaan je blog! Ze zijn alweer een stuk groter. Leuke jurk! De princess castle is erg populair, ik zie hem nog regelmatig, wist niet dat het patroon alweer 2 jaar oud was

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie jurk, ik maakte al veel dingen op basis van dat patroon. Mijn 7 en half jarige past echte nog met gemak in maatje 116, dus ik kan nog even vooruit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Amai maatje 116 :-)
      Het is echt een leuk patroon!

      Verwijderen
  3. Perfect speelgerief precies, om te ravotten in stijl ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen