dinsdag 3 februari 2015

Zelf gemaakte cadeautjes

Door wat blogachterstand, nog één allerlaatste blogje over zelf gemaakte nieuwjaarscadeau's.

Voor de meter van Hanne maakte ik ovenwanten en een hoesje voor haar tablet.
Het stofje heeft Hanne zelf uit de stoffenkast gehaald en 
gebruikte ik al eens voor de secret september swap.



Voor mijn mama hadden we een grote bos bloemen en een vaas gekocht
die ik dankzij de silhouette portrait iets leuker kon maken. 


En als laatste veranderde ik nog vier saaie tassen in iets leukere exemplaren.



4 opmerkingen:

  1. Wat heb je gebruikt als vulling voor de ovenwanten?Leuke cadeautjes heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thermo vlieseline, speciaal om in ovenwanten te gebruiken. Ik kocht het bij piekewieke.be.

      Verwijderen
  2. ik zag u via andere blogsters...zo kom je elkaars blogje tegen...zal zeker hier blijven lezen...groetjes..

    BeantwoordenVerwijderen