zondag 4 januari 2015

Secret santa swap

Mijn swappertje vertelde in haar mail dat ze de kleuren rood, blauw en groen graag ziet.  Beige wilt ze absoluut niet!  Ze houdt van retro en vrolijke stofjes.

Ik ging online op zoek,
koos een vrolijk stofje met blauw en groen, 
bestelde het bij klijntje.be, 
maakte een warme cirkelsjaal, een juliette en een naaldenboekje,
verzond het pakketje
en hoopte dat mijn swappertje het mooi zou vinden.










Dit was de reactie die ik kreeg:



Bedankt voor het leuke cadeau!
Echt waauw, en ferm gemaakt!
Ik zal het zeker en vast gebruiken!
Je gebruikt trouwens ook goed ruikend waspoeder :-)

11 opmerkingen:

  1. Leuk pakketje zeg! Zulke sjaals wil ik ook gaan proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker eens proberen, gemakkelijk en leuk om te maken.

      Verwijderen
    2. ik ga het een keer doen. Eerst nog stofjes uitzoeken

      Verwijderen
  2. Heel knap gedaan!
    Het stofje lijkt me perfect gekozen voor iemand die van retro houdt. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, mooi en een super leuke sjaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi pakket en altijd fijn als je dan een leuke reactie krijgt op je pakket.Daarvoor doen we ook mee aan het swappen e

    BeantwoordenVerwijderen