vrijdag 9 januari 2015

Een kussentje hier, een kussentje daar, ...

Met kerstmis en nieuwjaar is het hier ook cadeautjestijd.

Nu ik het achteraf zo bekijk, heb ik toch vooral kussentjes cadeau gedaan.
Maar wie wilt nu geen zacht kussentje, gevuld met warmte en liefde?

Voor Hanne en Wout maakte ik een klein kersenpitkussentje voor onder de kerstboom.  Het zijn 2 hoesjes met achteraan een overlapping, op een half uurtje waren ze klaar, ingepakt en al.  En ze zijn er blij mee, cadeautjes moeten gelukkig niet altijd duur of moeilijk zijn!






Voor ons neefje maakte ik een kussen van Cars, met een handvat bovenaan en achteraan een gemakkelijke sluiting met kamsnaps.




En voor de meter van Wout werd het een kussentje met paspel en een verborgen rits, samen met een flockje omdat ze echt wel Wout zijn liefste meter is!







2 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt. Leuke stofjes ook, vooral die laatste

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mij werden er ook enkele kussens afgegeven. :-)

    BeantwoordenVerwijderen