zaterdag 27 december 2014

Cadeautjes met soft cactus

Vorige week voor café plissé kregen we iemand toegewezen om een cadeautje voor te naaien/kopen.

Het werd een hele gemakkelijke opdracht want ik kreeg Carolien toegewezen.
Wij bespreken regelmatig welke stofjes we mooi vinden, welke we zeker gaan kopen, wat we hebben genaaid en wat we nog allemaal willen naaien.

Dus ideetjes genoeg en het in elkaar naaien ging ook vlot, het geheim houden dat ze van mij een cadeautje ging krijgen, was iets moeilijkers :-)

Ik maakte een lekkere warme cirkelsjaal met een soft cactus stofje en een ecru teddy fleece, beide besteld bij piekewieke.be.  En dan nog een toilettas, een mix van de handtas en het ritszakje uit het boek "zo geknipt".





 

9 opmerkingen:

  1. Schoon, leuke cadeautjes om te geven. Maar nog leuker om te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit, de ontvangster zal er zeker blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er super blij mee. De cirkelsjaal past perfect bij mijn winterjas en met de recente vriestemperaturen is ze al regelmatig gebruikt. Het tasje is nog niet in gebruik maar dit komt zeker van pas bij ons volgende weekendje weg. Nogmaals dikke merci, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die combinatie voor de cirkelsjaal is top!En tasjes kan men nooit genoeg hebben,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supertof !
    Welke afmetingen gebruik je voor de sjaal ?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die stof is knap hé, ik ga mij eens laten verleiden, denk ik. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen