donderdag 6 november 2014

Iridis

Het naaien (inclusief het bloggen) stond de voorbije maand op een laag pitje.
Ik zou het kunnen steken op mijn drukke kinderen, op het huishouden, op mijn werk of op nog vele andere dingen maar de waarheid is gewoon dat ik niet veel zin had in naaien.

Tot ik een patroon van een wikkelkleedje zag waarvoor Sofilantjes nog enkele testers zocht.
Het patroontje gaat van 1 tot 14 jaar, super.  
Ik had er terug zin in en ging aan de slag met het Iridis-patroontje.  
Een wikkelkleedje dat je kan maken van katoen of tricot.  
En voor mijn dochter koos ik tricot omdat Hanne het liefste tricotkleedjes draagt.

Eens het patroon geprint, geplakt en geknipt was, begon ik eindelijk nog eens te naaien, zalig.
Geen problemen dankzij de duidelijke uitleg met foto's.
En toen het kleedje af was, kamde Hanne haar haren en deed ze haar prinsessenschoentjes aan, helemaal klaar voor enkele foto's.
Mijn eigen modelleke :-)









En de voorpagina van het patroontje ziet er zo uit:
Jullie snappen wel dat mijn dochter trots is :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten