vrijdag 10 oktober 2014

The leather sweater zonder leather

Op verschillende plaatsen zag ik de leather sweater uit LMV voorbij komen.
Mooi en stoer, ideaal voor mijn zoontje.

Het stofje met de vliegtuigen heeft hij zelf gekozen.  Tja als ik online op stofjesjacht ga, komt mijn 3 jarige zoon langs mij zitten en geeft zijn mening over de stofjes.
"Oooeeeeh dat stofje is voor mij"
"Bah, dat moet ik niet hebben"
"Oh bloempjes, dat is voor zus"
"Zus, kom kijken, paardjes voor jou, kom"
"Dat wil ik echt mama, heel echt"






Ik had wel schrik dat het pyjama-gehalte wat hoog zou zijn door het witte stofje maar op een jeansbroek valt het goed mee, vind ik.  Wat vinden jullie?

6 opmerkingen:

  1. Ik vind dat het pyjamagehalte juist teniet gedaan wordt door die niet-lederen-inzetstukken! Tof dat jouw zoontje zo mee denkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Leuke combinatie met de gele boordstof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind hem heel mooi en is zeker niet om mee te slapen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook mooi genaaid!Tof dat je zoontje mee helpt kiezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen