vrijdag 3 oktober 2014

De gemaakte secret september swap

Natuurlijk moet je zelf ook iets maken als je meedoet aan een swap.
Dit maakte/kocht ik voor mijn swapje:

een scharenhouder met een klein handig schaartje
een Juliette uit "mijn tas"
4 patroongewichtjes
2 figuurtjes voor haar zoontje van flock en flex
een stickerboekje, stickers en een potlood





Nota aan mezelf: ik vulde de patroongewichtjes met couscous.  Niet meer doen!

Tja, ik had nog couscous in de kast staan en dat valt niet echt in de smaak bij mijn kindjes.  Dus het leek mij een slim idee om die op te gebruiken want rijst, kikkererwten en couscous dat is toch allemaal zo'n beetje hetzelfde.
Niet dus!  Couscous kruipt waar het niet kruipen moet en kan je bijna niet aan de kant duwen tijdens het stikken.  Zucht een gebroken naald...

Volgende keer dus gewoon rijst gebruiken!

4 opmerkingen:

  1. Prachtig setje heb je bij elkaar gestikt!
    De scharenhouder is echt heel tof en dat lijkt me heel handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, mooi hoor!
    http://www.uniquemarieke.blogspot.be/2014/09/swapperdeswap.html hier kan je zien wat ik maakte en kreeg ! :)
    Ik volg je nu ook op Bloglovin, zou leuk zijn mocht je mij ook volgen! :)

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen