zaterdag 20 september 2014

Het Omni Tempore shirt

Ik mocht weer een patroon testen voor Sofilantjes, jeej!

Het patroon heet Omni Tempore en is een comfortabel shirt met verschillende mogelijkheden.
Je kan het maken met een kraag of een hoodie, met boordstof afwerken of gewoon met een zoom, met lange of korte mouwen en je kan zelfs een buidelzak toevoegen.

Omni Tempore gaat van maat 80 tot 164.  Dus het patroon gaat héél lang mee!
En wat ik ook heel leuk vind, er is al naadwaarde inbegrepen.

Voor Wout maakte ik maat 104 en voor Hanne maat 134 en beide waren ideaal van maat.  Enkel de kap voor Hanne vond ik een beetje te groot (maar dit werd al aangepast in het huidige patroon). Maar Hanne ging niet akkoord met mij en vond de grote kap geweldig!














Je kan het patroon hier vinden of eens een kijkje gaan nemen op Sofilantjes haar blog.

3 opmerkingen: