donderdag 19 juni 2014

The summer surprise dress

Ik mocht een patroon voor mijn dochter testen, mijn allereerste keer als patroontester :-)

The summer surprise dress!

Het is een zomers kleedje/tuniek/topje van tricot met achteraan een leuke strik.  Ik mocht voor mijn dochter het kleedje maat 134 maken.  Het is een heel duidelijk patroon met een gemakkelijk te volgen foto-tutorial, zelfs voor beginners (met wat ervaring met tricot).

Er zijn buiten de normale maten ook skinny maten toegevoegd, heel fijn voor de mama's van de fijnere kindjes.

Het testkleedje van Hanne is nog iets aan de lange kant maar dat is al aangepast op het patroon.
En Hanne, die is heel content met haar zomerkleedje!  
Ze heeft zelfs al een stofje uit de kast gehaald voor een nieuw topje met een strik.








Ook zin om voor je dochter zo'n leuk zomerkleedje te maken, je kan het patroon hier of hier kopen.

3 opmerkingen: