dinsdag 27 mei 2014

Tasjes en een give away!

Allemaal tasjes, enkel en alleen voor mij :-)

De schoudertas uit "Zo geknipt" met een handige magneetsluiting, voor alledaags gebruik.
Een simpele grote handtas om mee te nemen naar 't werk.
De clutch van elisanna, de nieuwe opbergplaats voor mijn kamsnaps-tang.
En een zakdoekenhoudertje, onmisbaar in de handtas.



En na deze tasjes heb ik nog een lap van dit petit pan stofje over.
En daar ga ik ook nog iets mee maken, en die creatie kan één van jullie winnen!

Laat hieronder een berichtje achter als je een handgemaakte creatie van mij wel ziet zitten.
En als je reclame maakt voor mijn give away, krijg je een extra kansje om te winnen.
Maandag 9 juni maak ik de winnaar bekend...



Ideetjes om nog iets van dit stofje te maken, zijn altijd welkom! :-)

Groetjes

24 opmerkingen:

  1. Leuke tasjes! en mooi stofje! Ik doe graag mee. :-) Mss kan je er een leuke clutch mee maken? Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een pennenzak, die zou er nog wel bij passen.
    Ik doe graag mee met je giveaway en zet een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh ik doe zeker mee wat een leuke give away. een lotta bag zou de max zijn maar ik vrees dat je daarvoor niet genoeg stof over hebt. Misschien een kleine fynn of een birdie?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een ritstasje of zo, daar kun je er nooit genoeg van hebben ;) Altijd handig om allerlei kleine spullen in op te bergen en mee te nemen. Ik doe graag mee !
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een verrassing is altijd leuk ... Waag mijn kans .... Mooie tasjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tassenset hoor! Helemaal mijn kleuren. Ik hou van blauw. Dus ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gemaakt, zo allemaal assorti. En voor de give-away: ik doe heel graag mee. En ik hou van verrassingen, dus ik ben heel benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie set !!
    Misschien nog een zwemzak of zo?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk! Vanalles in hetzelfde stofje... Ik doe graag mee! Een toiletzakje of koffertje zou ook leuk zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe mee en zal een link plaatsen op mijn blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeh, mat een mooi stofje,een eenvoudig ritstasje en/of een zakdoekenhoudertje zie ik wel helemaal zitten in mijn werk-handtas!! Spannend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe ook mee! Ik zou een opbergzak / mandje wel wat vinden, met zo'n omgeslagen rand.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk!
    Heel mooi stofje ook!
    Ik waag graag mijn kans om een creatie van u te winnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende stof , zo'n frisse zomerse kleurtjes! Ik doe graag mee voor een creatie van jouw hand!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo, ik ontdek je toffe blog via je give-away.
    Ik ga je met plezier volgen en waag mijn kans om te winnen.
    Ik zie een zonnehoedje wel zitten in deze stof...
    Nog veel naai- en blogplezier !
    Liefs, Carla
    PS : ik zet een linkje op Maaksels van CarlaK

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi stofje, als ik win verras me dan maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk! Ik doe wel mee, jij bent echt heel creatief! Misschien kan je nog een leuke strandtas maken? Ik deel dit alvast zeker op mijn facebook!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuk,ik doe graag mee. Wil al jaren een clutch maken en het komt er maar niet van. Hint,hint :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What fun and what pretty fabric!
    How about a zippered pouch???

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wat een leuk stofje! Ik waag graag een kansje!! Groetjes, Noortje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk stofje, jammer dat 9 juni al voorbij is, had graag mijn kans gewaagd. Leer net je blog kennen, maar ik word toch nog volger :)

    BeantwoordenVerwijderen