dinsdag 29 april 2014

Recykleren deel 1

Mijn man is aan het mopperen geslagen.
Ik krijg regelmatig afgedankte kleding van familieleden, soms zitten daar nog echte pareltjes of degelijke kledingstukken bij.  En de kleding waar ik al een doel voor heb, verdwijnen in een doos wegens tijdsgebrek.
En met die ene volle doos had manlief geen probleem maar nu dat de 2de doos ook vol zit en er ook nog een pas gekregen zak staat, is hij het beu.

En dus ben ik aan het recykleren geslagen want ik wil niet dat hij begint te mopperen over de kast vol met nieuwe stofjes :-)

Wout zijn kleerkast is eerst aan de beurt.  Alle te korte, versleten en winterbroeken heb ik eruit gezwierd en dus heeft het ventje nood aan goed passende lange broeken.
Ik gebruikte het gratis MADE patroon, 2 jeansbroeken en een zwart tshirt uit de te-recykleren-voorraad.


6 opmerkingen:

  1. heel tof gedaan! Ik heb hier ook zo'n dozen staan hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik had ook al plannen. Ik wil onze kasten uitmesten. Ze liggen veel te vol en het meeste wordt niet gedragen. Dus dat wordt ook recykleren (en weggooien/verkopen denk ik).
    patroon ken ik niet denk ik, eens even opzoeken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de link erbij geplaatst. Het is een simpel gratis patroon voor een lange broek. Wel maar 1 maat, 2 tot 3 jaar.

      Verwijderen
    2. Oh je hebt zelf de zakken getekend!

      Verwijderen
  3. Met zo'n dozen durf ik niet beginnen!
    Heel tof gedaan die broekjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen