woensdag 8 januari 2014

Raglanshirts en rimpelrokje

Hanne en ik kwamen tot de vaststelling dat haar longsleeves veel te kort en te spannend zijn geworden.  Eerder was dat mij absoluut niet opgevallen en dan ineens 6 longsleeves die echt niet meer kunnen.  Mouwen veel te kort, het buikje is te zien en ook wel een beetje spannend geworden.

Tijd voor nieuwe dus!

Een simpel raglanshirt patroontje uit de ottobre 4/2013, enkele tricots en mijn overlock.  En zo heeft Hanne er weer 2 nieuwe shirts bij.  En misschien volgen er nog wel...



En omdat ik nog een brede lap babyrib in de kast had liggen, perfect voor bij het vogeltjesstof, heb ik nog snel een rimpelrokje gemaakt.







En ondertussen heeft oma ook al enkele longsleeves in de solden gekocht.
Hanne en Wout zijn gezegend met een oma die héél graag kleren koopt.  Dus als wij zeggen dat Hanne nog longsleeves nodig heeft, staat er enkele dagen later een zak met longsleeves aan de deur :-))

En zo is Hanne haar kleerkast weer een beetje aangevuld.
Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen