donderdag 16 januari 2014

Een sport-outfit

Een nieuwe sport-outfit voor Hanne.

Voor deze outfit ging ik voor gemak en snelheid.  En dat deed ik door de stap van het patroon overtekenen, naadwaarde bijtekenen en uitknippen over te slaan.
  
Voor het t-shirt gebruikte ik het raglan-patroon (van hier) waarbij ik de mouwen heb ingekort en elastische paspel in de schoudernaden heb gestikt. 
Voor de joggingbroek pakte ik het patroon van een simpel shortje (van hier) en verlengde de pijpen.

Op een avondje was de sport-outfit af.  En Hanne was blij!  Ze heeft het al aangedaan naar de volleybal en hoopt dat het terug gewassen is tegen de volgende training.  


8 opmerkingen:

  1. Gemak, dat is toch veel waard é, voor u om te naaien, voor haar om in te sporten! Toffe combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk !!! Het ziet er ook uit alsof het lekker zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag op pinterest een jas voir hanne, heb je die gemaakt? Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je bent veel te snel met foto's kijken :-) De blog van de jas staat er ondertussen op :-)

      Verwijderen
    2. ik zie het! :)

      (ik blog altijd eerst en dan zet ik het op pinterest met een link naar mn blog. Dus als je op mijn fotos klikt, kom je direct op mijn blog terecht. Misschien een idee voor jou, dan kunnen mensen die jouw foto's pinnen direct naar jouw blog toe).

      Verwijderen
    3. :-)
      Ik zet eerst de foto op pinterest omdat de foto's dan geen ruimte innemen op mijn blog. Ik heb bij Multivroon eens gelezen dat als je veel foto's op je blog hebt staan, na een tijdje ervoor moet betalen of foto's verkleinen (ofzoiets toch).

      Upload jij je foto's dan gewoon in je blog?

      Verwijderen
    4. Ja, ik maak ze eerst klein en zet ze er dan op. Ik weet niet hoeveel fotos je kunt plaatsen. Anders moet ik daar eens naar kijken

      Verwijderen