vrijdag 13 december 2013

Leuke post!

De voorbije 3 dagen stond de postbode elke ochtend met een pakje voor de deur.  Leuk!

Het eerste pakketje kwam van rood met witte stipjes.  Allemaal leuke en basic stofjes aan 40 procent korting, dat kon ik niet laten liggen ondanks de stofjes-koop-stop-omdat-de-stofjeskast-uitpuilt.

allemaal tricots
katoentjes en een super zacht fushia babyrib


De 2de dag kwam het pakje van klijntje.be aan.  Ja wederom een bestelling van stofjes, maar dat was een noodzaak voor een kleedje voor het nichtje.  De extra bestelde stofjes laten we even terzijde :)

Het rode katoentje is voor het kleedje van het nichtje,het andere voor Hanne haar feestkleedje.  Waarschijnlijk ga ik ze alle twee combineren met een fluo roze paspel.
2 katoentjes


En de 3de dag kwam het pakje van de ritstasjes-swap.  Leuk en spannend!
Er zaten zelfs 2 ritstasjes in samen met leuke en zeer bruikbare fournituren.  Heel erg bedankt Lin!

Een heel mooi ritstasje!
Nog een ritstasje dat mijn dochter geweldig vindt en ik waarschijnlijk niet voor mijn eigen ga kunnen houden :)  Er waren ook nog 3 stukjes flock/flexfolie en een kaartje bij maar die staan niet op de foto.
En dan de appelknoopjes ... zo mooi!
 
 
 
Fijn weekend!
 
 

5 opmerkingen:

  1. Ik ben blij te lezen dat het in de smaak valt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van diezelfde stof heb ik een keer een ritstasje gemaakt.
    Je hebt trouwens mooie stoffen gekocht! Ik moet eigenlijk ook een stoffenstop invoeren, maar dat lukt niet echt....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke stofjes heb je gekocht!
    Je pakketje van de swap is ook super!

    BeantwoordenVerwijderen