maandag 2 december 2013

Broeken

Wout zijn broeken zien veel af, de knieën zijn helemaal versleten of er zit een gigantisch gat in van te vallen.  Wat gaat dat geven als hij in maart naar school mag!!!

Hoogtijd om 2 nieuwe broeken te maken

De eerste broek is van blauwe gabardine gemaakt.  Ik heb een broek van Wout overgetekend en een beetje aangepast.  Gemakkelijk met een elastiek in de taille, nepzakjes met paspel, de stof thv de knieën doorgestikt.
 

Broek 2 is een Jacob, zo'n toffe broek om te maken.  Maat 98 in zwarte jeans, zakjes met rode paspel en verstelbare elastiek in de taille.

 
 
 
 
Op naar de volgende broek ...

2 opmerkingen:

  1. Oh leuk! Die blauwe gabardine heb ik ook nog liggen. Ik had eerst een donkerblauwe jacob gemaakt. Die vond mn vriend niet mooi (eigenlijk het hele model 'jacob' niet). Dus ik heb de andere gabardine stoffen nog niet gebruikt. Ik wil er nu een ander model broek van maken. Eerst nog tijd vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wederom super mooi. Vooral die Jacob. Ik moet der ook eens dringend aan beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen