zondag 24 november 2013

Wintergerief!

Vorige week ging ik naar een hoodie-sjaal-workshop bij mme Spriffels
Super avondje met een leuke hoodie-sjaal voor de dochter als resultaat. 

 
De binnenvoering heb ik gemaakt van een rood fleece-dekentje dat ik 2 jaar geleden gratis op de winterfair van de libelle gekregen had.  Altijd in de kast gelegen, een heel zacht dekentje maar te dun om onder te kruipen op een koude winteravond.  Ideaal dus voor de voering van een hoodie-sjaal.
 
Omdat er nog rode fleece over was, ben ik thuis begonnen aan een draakjes-hoodie-sjaal voor het zoontje.  Op de site van mme spriffels vind je een hele duidelijke uitleg over hoe je zo een hoodie-sjaal zelf kan maken.
 
 
En toen was het rode fleece deken nog niet helemaal op gebruikt, dus passend stofje in de kast zoeken en een lekkere warme cirkelsjaal voor mijn eigen gemaakt.
 
 
Wij zijn dus helemaal klaar voor de winter!


3 opmerkingen:

  1. Hey super mooie spulletjes maak je, klein vraagje bij deze, hoe lang heb je de cirkelsjaal gemaakt? Bij mij is hij altijd te groot of te klein. Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen