dinsdag 12 november 2013

Overgooiertje 2

Nadat ik deze overgooier had gemaakt, besloot ik nog eentje te maken.

Nu een maatje groter, maat 128 en met 2 plooien in het rokgedeelte.
Het stofje komt van het stoffenspektakel van Hasselt, afgewerkt met donkerblauwe paspel en biais.

Ook al is het kleedje nog iets te groot, dochterlief heeft het al aangehad naar school.  De kamsnaps op de schouders vindt ze zo gemakkelijk en de hartjes geweldig!

De plooitjes vind ik wel leuk in het kleedje, bij een volgend kleedje wil ik het patroon van SVDHZ gebruiken met blinde rits en dan enkele plooitjes vooraan in het rokgedeelte. 



Overmorgen mag ik mijne nieuwe overlock gaan ophalen, gekocht via een groepsaankoop.  Een soort heel vroeg kerstcadeautje voor mijn eigen :-)

gritzner 788
 
Goetjes sandra

2 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk jurkje! Geniet van je locker - en maak er mooie dingen mee!

    BeantwoordenVerwijderen