vrijdag 8 november 2013

Mijn eerste blogverjaardag met een giveaway!

Vandaag ben ik al 1 jaartje aan het bloggen!
En dat is natuurlijk een hele goede reden voor mijn eerste giveaway.


 De winnaar krijgt het RooS 3000 patroon (maatjes 74-80-86-104)
en mag één van de twee tricots kiezen. 
Het meisjestricot  is 50cm op 140cm
en dat voor jongens is 40cm op 140cm.
 
 
Wat moet je hiervoor doen?
1. volgertje zijn of worden
2. hieronder een berichtje nalaten met welk stofje je graag zou winnen
3. reclame op je eigen blogje mag maar moet niet

Op zondag 17 november, ergens rond de middag, zal Hanne de winnaar trekken.

Veel succes!

30 opmerkingen:

  1. Wat een leuke prijs! Ik kies het jongensstofje :-)
    Ik zet ook een linkje op mijn blog voor wat extra reclame
    Volgen deed ik je al :)
    Proficiat met je één jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je 1 jaar. Aangezien ik drie lieve zoontjes heb ga ik voor het jongensstofje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,
    Leuk om op je blog oukomen, al een jaar aan het bloggen das gewoon super he!
    ik volg je blog nu met bloglovin en als ik moest winnen dan ga ik ook voor het jongensstofje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!

    Ik ga voor het meisjestricootje, heel apart!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je :-)
      Mijn dochter vindt het een geweldig stofje met het chinees madammeke. Natuurlijk heb ik mij weer laten gaan en teveel gekocht. Ik heb ook nog de roze tricot ervan in de kast liggen.

      Verwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kies het jongensstofje :-)

    Succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoera voor je blogje ! Ik heb geen kleine mannetjes hier dus ik doe niet mee. Maar ik zal wél even reclame voor je maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke stofjes! Mijn zoontje kiest voor de bussen denk ik:-)...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat met je blogje. Ik doe graag mee voor het jongensstofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat !! Ik ga voor de meisjestricot...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met het 1e bestaansjaar van de blog :)
    Sinds deze week weet ook ik hoe ik een blog volgen kan, en hoe ik kan reageren dus doe met plezier mee :)

    Beide stofjes zijn prachtig, de Jongens stof zou goed van pas komen hier, als voering van de muts aan het vest voor het neefje (1,5) en de zoon (9) die hetzelfde vestje krijgen :) Mooi blauw met witte auto's maar nog niets gekozen voor de mutsvoering ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je.
      Ik ben benieuwd naar het vestje, lijkt me een tof stofje.

      Verwijderen
  12. Hip, hip, hoeraaaaaaaaaaa!!!

    Leuke actie seg!
    Als ik zou winnen, kies ik voor het meisjesstofje.
    Dat er nog veel blogjaren mogen volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige stofjes, ik wil ze eigenlijk allebei! Maakt mij dus niet uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat met het 1 jarige bestaan van je blog.
    Ik maak graag kans op het jongensstofje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oohw leuke jongens patronen. Die zijn er zo weinig en een leuk jongens patroon. Ik zou dan graag de jongensstofje mocht ik winnen. Gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan van je blog! Op naar het tweede jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk! Ik volg je al een hele tijd via bloglovin. Als ik win, dan graag het meisjes stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd! En aangezien je het favoriete stofje allertijden van de dochters als prijs aanbied, ga ik voor de grijze geisha's!
    En bedankt voor het stemmen en meedoen met mijn give away!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is op een blogje van jou over herbert textiel (dacht ik) dat ik deze stof had gezien. Dochter vindt hem ook geweldig!

      Verwijderen
  18. Gefeliciteerd! Als ik zou winnen dan wil ik graag het jongensstofje. Volgens mij is mijn blog ook bijna jarig of zelfs al jarig geweest, ik zal eens kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja idd, we zijn ongeveer gelijk begonnen met bloggen!

      Verwijderen
  19. Hoi sandra. Ik kies voor het jongenstofje. Heeft Robin ook nog eens iets

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben een echte tricot-lover, dus doe graag mee met je give-away! En ik ben je gaan volgen via bloglovin', want je maakt toffe dingen! Echt leuk! En mocht ik winnen, dan zou ik graag het jongenstricotje winnen. Daar krijg ik vast iets moois uit voor mijn jongste spruit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ik maakte wat reclame... http://vijfpersoons.blogspot.nl/2013/11/leuke-acties.html

      Verwijderen