donderdag 7 november 2013

De hippiebroek ...

... volgens mijn man!

Eindelijk heb ik de Jacob van zonen09 ook gemaakt.

Maatje 98 voor onze Wout.  Ik had hier en daar al eens gelezen dat de broek redelijk laag in de taille komt en omdat Wout nog altijd een pamper draagt, heb ik de tailleband in boordstof gemaakt en ineens een stukje verhoogd.
Vooraan heb ik de 2 zakjes met een bolle plooi erop gezet, zonder klepzakje. 

Oude broek wordt Jacob broek voor wout


Super patroon en duidelijke uitleg en past perfect!  De broek was op een avondje klaar en daar hou ik wel van.  Er gaan er nog volgen, zeker nu omdat Woutje op korte tijd 3 broeken aan de knieën stuk heeft gekregen.

De longsleeve lag hier nog in de kast en daar heb ik nog snel een figuurtje op geflockt met flockfolie.

Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen