dinsdag 15 oktober 2013

Tips voor Londen?


Nog enkele dagen aftellen en dan gaan manlief en ik 3 daagjes naar Londen!
Het is de eerste keer sinds onze Wout er is, dat we er nog eens op uit trekken met zijn 2tjes.  Leuk, ontspannend en toch ook spannend.

Wat staat er voorlopig al op het programma:
* Hamleys, de grootste speelgoedwinkel ter wereld
* The London Eye, het reuzenrad
* The Tower Bridge
* 1 stoffenwinkeltje maar ik heb nog geen idee welk.

Als iemand leuke tips heeft, ik lees ze graag!

http://c2.plzcdn.com/ZillaIMG/07a8f086fc36f8211e1a44ffe59da8cf.jpg
                                                                                                                     foto komt van deze site

Groetjes sandra

12 opmerkingen:

  1. Zeker bij oon kijken..
    http://oontje.blogspot.be/2011/04/londen-voor-stofdummies.html?m=1

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci voor de link. Nu die stofwinkeltjes nog proberen te vinden :)

      Verwijderen
  2. Oh, ik volg mee voor de tips. Hier ook binnenkort naar Londen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk hier maar eens voor dé stoffenwinkel in London:
    http://www.neven-jansen.be/mama/2013/8/29/london.html

    Een redelijk nieuwe attractie is The Shard (http://the-shard.com/). Mooi uitzicht over de stad (naar't schijnt mooier dan vanuit de London Eye). Ik had pech dat het redelijk bewolkt was, en dus slechte zichtbaarheid.

    En moest het jullie interesseren, zeker proberen naar een of andere show te gaan. Tickets voor de avond zelf zijn vaak aan sterk gereduceerde prijzen te verkrijgen aan de ticket booth op Leicester Square. Ik ben naar Let it be geweest, best de moeite.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van de Shard had ik ook al gehoord maar manlief wou héél graag de London Eye en beide vind ik een beetje teveel van het goede. Misschien volgende keer (ooit)

      Merci voor de blog, heel interessant, en dan te bedenken dat ik volgertje ben daar en dat bericht niet gelezen heb!

      Verwijderen
    2. Goede tip van de show, zelf ook eens gaan kijken naar musical the lion king.. Was uitverkocht, maar ze hadden nog 2plaatsen waar anderen ni verzot van waren. Wij die gekocht - ni wetende waarom anderen die niet wilden... Totdat de show begon, op ons balkonneke was de beginscene... En wij vonden het geweldig..
      Veel plezier!

      Verwijderen
    3. Leuke plaatsen dus!
      We zijn er gewoon niet geraakt, veel te weinig tijd en zoveel te doen :-)

      Verwijderen
  4. Nog een tip. Als je dan toch aan Leicester square bent, en je houdt wel van chocolade, ga dan zeker ook eens de m&m store binnen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja amai, hele goede tip. Prachtige winkel, de M&M store.

      Verwijderen