vrijdag 20 september 2013

Princess castle voor het nichtje

Morgen mogen we naar het verjaardagsfeestje van het nichtje.
En met lege handen kunnen we daar niet aankomen.  En omdat ik het Princess castle kleedje uit ottobre zo leuk vond om te maken, heb ik er ook eentje voor het nichtje gemaakt.


De zoom heb ik gedaan met een honingraat. De tweelingnaald en mijn Brother zijn nog geen vrienden, na een tijdje springt er een draad kapot en ik weet nog niet hoe ik dat moet oplossen.  Binnenkort de handleiding nog eens goed nalezen!
Maar ik zag dus bij deze dame dat de zoom afgewerkt is met een honingraat en dat heb ik zelf dan ook eens geprobeerd.  Zalige steek en de zoom is mooi afgewerkt!

Nu vol spanning afwachten tot morgen.  Gaat het nichtje het kleedje mooi vinden en gaat het niet te breed zijn?  Ik duim op een goede afloop :-)

5 opmerkingen: