woensdag 4 september 2013

Een aangepaste menina

Bij de start van het nieuwe schooljaar, hoort ook de start van het volleybalseizoen.
Hanne gaat voor een 2de jaar naar de volleybal.  En om de sportschoenen en drinkbus makkelijk mee nemen, heb ik een aangepaste menina gemaakt voor haar.


Ik heb het oorspronkelijke patroon vergroot en de tashengels in de tas mee gestikt.  De oorspronkelijke tashengels had ik al gemaakt maar dat viel een beetje tegen.  De rondjes waren niet helemaal perfect rond en dat viel heel erg op omdat de hengels in een ander stof waren dan de buitenstof.  Dus dan heb ik de rondjes maar van de hengels afgeknipt en de hengels zo in de tas mee gestikt.
Dochterlief is er heel blij mee en heeft een super eerste training gehad!

4 opmerkingen:

  1. Mooi! En wat een leuk stofje is dat toch - bij ons ligt het in de groen/rode variant.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een heerlijke kinderen :-) en jij bent super goed met het naaimachientje zie ik. Leuk dat je op mn blogje bent, natuurlijk ga ik jou ook volgen ! Fijne dag, liefs, ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gemaakt, dat meninatasje! Die hengsels mooi rond stikken is inderdaad niet evident, maar je hebt dat goed opgelost op die manier ! Met zo'n toffe tas wordt gaan sporten nog zo leuk !

    BeantwoordenVerwijderen