woensdag 18 september 2013

Body's recycleren

Onze Wout is ondertussen al 2 jaar en 1 maand, tijd om stilletjes aan met potjestraining te beginnen.

Tot nu toe droeg hij nog altijd bodykes/rompers maar dat is niet gemakkelijk als hij snel op het potje moet.  Dus daarom heb ik zijn bodykes omgevormd naar onderhemdje.

Benodigdheden:
12 body's
1 oud volwassen shirt
1 onderhemd van de papa, eentje dat hij niet graag aandoet
3 shirtjes met plekjes die er niet meer uitgaan
en nog een klein restje tricot

En na 2 uur had Wout 12 onderhemdjes!

De onderhemdjes zullen geen schoonheidswedstrijd winnen maar laten we eerlijk zijn, niemand ziet die onderhemdjes en tja over een maand ofzo heeft Wout waarschijnlijk al nieuwe onderhemdjes in de kast liggen (door mij of de oma)  

1 opmerking:

  1. Wat handig! Hier worden de rompers nog bewaard voor de tweede. Dus ik zal dan zelf hemdjes maken denk ik (de onderbroekjes maakte ik al lang geleden). Nu nog niet nodig. In maart zat meneertje al op de pot, maar opeens wilde hij niet meer... Hij moet nog twee worden, dus het komt vanzelf.
    Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen