dinsdag 6 augustus 2013

Verjaardagsfeestjes en cadeautjes

Zaterdag staan er 2 verjaardagsfeestjes op het programma. 

Voor ons neefje, zot van Cars, had ik eerst het plan om een kleding setje te maken met applicaties van Bliksem Mc Queen. 
Maar tijdens het speuren op pinterest kwam ik de tuto van Mlle Belle tegen, een automat van stofjes.  Het plan van het kleding setje werd direct opgeborgen en ik ging voor de stoffen autobaan.



Het andere verjaardagsfeestje is voor een klasgenootje van Hanne.  Volgens Hanne houdt ze van vlinders, make-up, glitters, roze en paarden.
De tas is de fynn bag, hier gaan zeker nog wel wat tassen van volgen.  Hanne heeft elk geval al eentje besteld en ik zie zo'n tas ook nog wel zelf zitten.  Volgende keer eens proberen met een magneetsluiting.



6 opmerkingen:

  1. zo'n autobaan moet ik ook een keer maken, maar dat kan nog wel even wachten. Dreumes heeft nog niet van die kleine autotjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die autobranden moet ik mss ook eens maken voor mijn metekindje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk seg! Fijn dat je er zo een leuk cadeautje van maakte!
    Groetjes Kim (Mlle Belle)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof gedaan! Hij staat intussen bij in de lijst van knappe voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen