maandag 22 juli 2013

Zomerse setjes voor Wout

Wat doe je als er een berg kleding ligt te wachten om gestreken te worden, ja inderdaad strijkplank en strijkijzer uithalen en beginnen met ... flocken!

Hanne en Wout waren in de voormiddag bij de omi en op mijn planning stond strijken.  Dus ik haal de strijkplank uit en zet het strijkijzer op.  Terwijl dat opwarmt, zie ik 2 joggingbroekjes van Wout tussen de strijk liggen.  Super gemakkelijke broekjes die helaas echt wel te kort zijn geworden, dus beslis ik om ze snel in te korten tot shorts. 

Tijdens het inkorten, denk ik al na over welke shirts erbij passen en of ik er misschien iets op kan flocken.  Na het inkorten dus passende shirts zoeken, prentjes online zoeken (dank u pinterest), overtekenen, uitknippen en op de shirts strijken. 

 

3 opmerkingen: