dinsdag 23 juli 2013

Pennenzak

Ja mijn klein prinsesje wordt groot. 

Op 2 september mag Hanne naar het 1ste leerjaar, ze kijkt er heel erg naar uit! 

De benodigdheden voor het 1ste leerjaar zitten ondertussen al in haar nieuwe grote boekentas, ook de zelf gemaakte pennenzak.  Het stond al zo lang op mijn to-do-lijstje maar eindelijk heb ik hem gemaakt.
Ik heb deze tuto gevolgd, de pennenzak zat best snel in elkaar en zo heel moeilijk was het niet. 
De hoekjes mooi op elkaar leggen en vast stikken dat was wel een prulwerk maar dat kan ook aan mijn (gebrek aan) kniptalent liggen.  Ook mijn etiketje dat ik mooi aan de zijkant wou laten piepen, is verdwenen, het zit ergens verscholen in de pennenzak, zucht...

 
 
 

 Maar Hanne vindt de pennenzak geweldig en heeft ze direct gevuld met stiften.  En dat was het doel natuurlijk!  Ja ze is er helemaal klaar, mijn klein lief prinsesje!

5 opmerkingen:

  1. Leuk en ook een mooie grove rits erin. 1ste leerjaar ken ik niet, heet hier snders. Hoe oud is ze?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik hoop dat deze rits wat langer meegaat dan zo'n dunne.
      Ze is 6 jaar, noemt dat bij jullie niet de 3de groep of ben ik nu helemaal mis?

      Verwijderen
    2. Ja in groep 3 gaan ze lezen,schrijven en rekenen zeg maar. Dan zijn ze 6 of 7
      Leuke leeftijd hoor om les te geven. Dan zijn ze nog zo enthousiast.

      Verwijderen