woensdag 3 juli 2013

Ik ben zo blij!!

Amai het uittesten van mijn nieuw naaimachine gaat gelijk niks! 
Echt een super machine. 

Ik heb voor de dochter een tasje gemaakt om mee te nemen naar 't speelplein.  Het is een beetje een mengeling tussen de schoudertas zonder rits (uit zo geknipt) en de Messenger bag.
De schouderriem heb ik gemaakt met restjes jeans waardoor ik op een gegeven moment door 6 lagen jeans moest stikken, ik was voorbereid op een haperend machine maar nee hoor, mijne brother stikte gewoon verder alsof er niks aan de hand was!  Super.


De flap is iets te breed tov de tas zelf maar ik ga er niets meer aan veranderen want het is toch een tas om mee te nemen naar 't speelplein.  Hoelang gaat zoiets daar echt mee?
Het is natuurlijk wel iets waar ik bij de eventuele schoudertas met flap rekening ga houden. 

Aan de binnenkant heb ik nog een kliksysteempje bevestigd, van een oude versleten rugzak.  Hieraan moet nog een klein portemonneetje komen zodat ze de 50cent voor haar drankje niet kwijt geraakt!


En dan kwam ineens de postbode met een pakketje van allemaal mooie stofjes, besteld bij BelleLien.  Op maandag besteld en betaald, op dinsdag verpakt en verzonden, op woensdag al aangekomen!  Geweldig!

De eerste stofjes zitten al te draaien in het wasmachine.
De eerste foto zijn 3 tricots, de vlindertjes zijn voor een shirt voor Hanne, al dan niet in combinatie met een ander effe tricot.
De tweede foto zijn katoentjes, het stofje met de vissen wordt een rokje voor Hanne afgewerkt met een fluo geel of oranje biais.  En van het stofje met de voertuigen ga ik een rugzakje voor Wout maken (maar daar is geen haast bij want Wout mag pas in maart 2014 naar school :-))

 
 
Groetjes

1 opmerking:

  1. Leuk om te zien dat de stofjes goed zijn aangekomen! Veel plezier en ben al benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen