dinsdag 2 juli 2013

Een nieuw machine!!


 
Ik heb vandaag mijn allereerste eigen naaimachine gekocht!!
Ondertussen naai ik ongeveer een jaartje maar tot vanavond was dat dus nog altijd op het oude naaimachine (ongeveer 35 jaar oud) van mijn mama.  Ik heb er veel op geleerd en echt over klagen kan ik ook niet, hij deed meestal gewoon wat ik wou!
 
Maar het werd tijd dat ik zelf eentje aanschafte want mama begon hare zenith toch een beetje te missen.  Morgen breng ik hem binnen voor een onderhoudje en dan kan hij er weer een jaartje tegenaan!
 
 
En hier is dan mijn nieuwe compagnon voor de avonden als de kindjes slapen en manlief nog werken is.  Een brother innovis 100!!! 
 



3 opmerkingen:

  1. Veel plezier ermee! Ik heb ook een brother,maar niet zo'n luxe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat is een mooi machientje. Daar ga je veel plezier van beleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even een vraagje heb je eventueel de gebruiksaanwijzing van de Zenith nog want ik heb ook de machine van mijn oma maar geen gebruiksaanwijzing :-(. De laatste tijd ondervind ik toch wat problemen vermoed dat de kinderen er aan geweest zijn :-/

    BeantwoordenVerwijderen