zaterdag 15 juni 2013

Dubbelzijdige handtas uit "zo geknipt"

Binnenkort is mijn schoonmoeder jarig.
Ze had al eens aangegeven dat ze een zelf gemaakte handtas of ritstasje wel zag zitten als cadeautje.  Dus met inspraak van Hanne, besloten om de dubbelzijdige handtas uit het boek te maken.
Pff maar amai, als ik had geweten wat ik nu weet, zou ik toch een ander modelleke gekozen hebben.  Al die plooien, zoveel plooien, niet allemaal zoals ze zouden moeten,...

 



Het bloemenstofje komt van veritas, zo mooi en fleurig.  Terwijl ik aan de handtas bezig was, dacht ik aan nog andere projecten die ik met dit stofje ook wel had kunnen maken.  Spijtig genoeg heb ik nog maar een klein stukje over, misschien nog juist genoeg voor een stoffen bloemetje of zo.
De groene stof is van een oud dekbedovertrek van hare zoon (mijne man dus :-)), benieuwd of ze het gaat herkennen.

En omdat een handtas zo weinig is, heb ik nog een lekkere warme colsjaal gekocht met een assorti ketting en armband om de handtas op te vullen.

Groetjes Sandra 

5 opmerkingen:

  1. leuk bloemenstofje! Maar lastig dus die plooien. Ik denk dat ik hem even oversla dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel heel erg leuk geworden en ach dat ie niet helemaal perfect is dat hoort bij de charme van het zelf maken vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er erg leuk uit! Goede bestemming voor je stofje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk, zeker met dat bloemetjes stofje !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Sandra Stoft,

    Knappe tas die je maakte! Heel fleurig ;)

    Vele creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen