donderdag 16 mei 2013

Ritsen, ritsen en nog eens ritsen!

Voor elk project met een rits, ging ik speciaal naar de veritas of bestelde ik de rits online.  Ik had geen enkele rits op voorraad maar daar is dus verandering in gekomen! 

Via internet heb ik een lot van ongeveer 300 ritsen gekocht voor 35 euro (verzending inbegrepen).  Gisteren kwam het pakket aan en nu heb ik
-bijna 300 deelbare ritsen (jeansritsen, blokritsen, ritsen van zelfs een meter, dubbele ritsen, ...)
-25 blinde ritsen (korte en lange)
-en nog een 25tal niet deelbare ritsen



Ik ben er heel blij mee, ik denk dat het een koopje was of toch niet?
Mijn man zijn eerste reactie was natuurlijk:"Wat ga je daar allemaal mee doen?"
Tja, voor enkele ritsen heb ik al een bestemming in mijn hoofd en al die anderen zullen ook wel gebruikt worden, ooit :-)

4 opmerkingen:

  1. Wow! Dat zijn er zeker veel!
    ik koop nu af en toe wat ritsen op de markt, nu ik met tassen naaien begonnen ben. Erder nog geen rits gebruikt.
    Dus ik heb misschien 10 ritsen in verschillende kleuren op voorraad....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook een lade vol met ritsen, ook per heel veel gekocht bij megafournituren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn er heel wat, maar het is gewoon lekker om ze in huis te hebben. (Bovendien, waar vind je nog ritsen voor minder dan 0,10 cent per rits?) Als je er één voor een jas moet kopen ben je véél meer kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen