donderdag 2 mei 2013

Pampertasjes en flexfolie

Een pampertasje, het is één van de eerste dingen die ik zelf gemaakt heb.  Eerst eentje voor eigen gebruik, zo gemakkelijk want je hebt geen last van rondslingerende pampers in de handtas en de natte doekjes altijd direct bij de hand.

En toen bedacht ik dat het wel eens een ideaal kadootje voor kersverse mama's zou zijn.  En die kersverse mama's waren allemaal content, nog geen klachten gehad!
Mijn voorlaatste pampertasje was voor mijn nicht met een wolk van een babytje Lex.


 En dit pampertasje is vanavond nog vanonder mijn naaimachine gerold.


En omdat ik dan toch bezig was met de flexfolie voor de naam, heb ik ook ineens een shortje van Wout "gepimpt" voor de zomer!


2 opmerkingen:

  1. Ik heb ook al aardig wat luieretuis gemaakt. Maar tot nu toe alleen nog maar van tafelzeil, nog niet van stof.

    Leuk die zonnebril!

    Heb je die letters zelf uitgeknipt? Dat is best een precies werkje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met tafelzeil heb ik nog nooit gewerkt. Dus geen idee of dat mij zou lukken :-)

      Letters zijn zelf geknipt, deze hoogte is goed te doen hoor, kleiner is al veel moeilijker.

      Verwijderen