zondag 5 mei 2013

Omkeerbare zonnehoedjes

Wout zijn zonnehoedje van vorig jaar is te klein geworden.
En nadat ik de volgende gemakkelijke tuto tegenkwam, besliste ik zelf een zonnehoedje te maken met wat restjes stof uit de kast.

Het eerste zonnehoedje lukte redelijk goed. Alleen aan de kant met het groene jeansstof heb ik ofwel het patroon niet helemaal juist overgetekend of de stof niet helemaal correct geknipt ofwel slecht genaaid want daar heb ik 2tal plooitjes teveel.  Maar niemand die dat ziet als we enkel de blauwe kant gebruiken, toch :-)


En omdat het eerste hoedje snel in elkaar zat, heb ik er nog 2 gemaakt. 


Vandaag hebben Hanne en Wout de hoedjes uitvoerig kunnen testen want wat een zalig weer!!



2 opmerkingen:

  1. Ik had het patroon ook al uitgeprint dit weekend. Het wordt tijd voor een nieuw hoedje. Die autostof is leuk, heb ik in het groen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Sandra,
    dank je wel voor het geweldige lapje dat ik van je ontvangen heb via de lapswap! ik zie hierboven dat jij er een hoedje van hebt gemaakt :-) Wat ik ervan ga maken weet ik nog niet maar het gaat helemaal goedkomen natuurlijk.
    Ik ben ook volger geworden, op je blog (dat kun je tenminste nog zien) én via bloglovin. Groetjes van Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen