donderdag 2 mei 2013

Bloglovin en labeltjes

Ik snap nog niet veel van de nieuwe bloglovin maar vanaf nu kan je me dus ook zo volgen.
En de ideale gelegenheid om mijn naam en adres te veranderen in "Sandra Stoft".

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/7349163/?claim=f9tqp7xb9wd">Follow my blog with Bloglovin</a>

En omdat het wel duidelijk is dat het naaivirus eentje van blijvende aard is, heb ik besloten om labeltjes met "Sandra Stoft" op te bestellen.  Nu alleen nog beslissen waar te bestellen, welk figuurtje erop, welk lettertype en welke kleur...
Iemand tips?  :-)

Groetjes

4 opmerkingen:

  1. Ik heb labeltjes besteld bij nominette (oid). Gewoon alleen met m'n websitenaam, verder staat er niks op. Dus vrij eenvoudig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kent mijn keuze :) Ben er nog steeds erg blij mee!

    http://multivroon.blogspot.nl/2012/06/labels-leuk-en-voordelig.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn labels komen van Holland label. Althans daar heeft mijn schoonmoeder ze besteld imkeren ze namelijk cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Imkeren ik bedoel ik kreeg
      Die auto correctie.....

      Verwijderen