maandag 13 mei 2013

Gemakkelijke shortjes

Toen 2 weken geleden het mooie weer ineens begon, kwam ik tot de ontdekking dat Wout geen shorts in zijn kast heeft liggen.
Ik heb toen snel een simpel en gemakkelijk shortje gemaakt voor Wout, van een oud mannenhemd en boordstof.  En de short was gemakkelijk om te dragen dus heb ik nog eentje gemaakt, in de hoop dat het niet blijft regenen!  De 2de short heb ik iets versmald waardoor hij nog beter zit en met een nepgulp.




En toen mijn dochter het rode stofje met steps zag, wou zij ook iets voor haar.  Het is een rokje uit de laatste ottobre geworden en het allereerste maaksel met een eigen labeltje erin.



2 opmerkingen:

  1. Super leuk stofje! Leuke broekjes! Hmmm, kan dat ook voor een meisje? Haha, ik denk het wel :P Ga ook zoiets maken (als mijn actielijst af is...)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stof. Kan prima vooreen meisje toch.

    BeantwoordenVerwijderen