vrijdag 10 mei 2013

Fijne post!

De lapjes van de lapswap zijn aangekomen.

Ik heb gekregen
  • een vogeltje van flexfolie, een stukje flockfolie en een kortingsbon van MaMarieke zelf.
  • een autostofje van Zaanse Zolder, gaat helemaal van pas komen met een zoontje dat helemaal zot is van auto's.
  • het witte stofje met groene figuurtjes komt van Mama Maakt..., nog geen idee voorwat ik dit ga gebruiken maar het gaat zeker van pas komen!
  • een geel/oranje stofje met bloemetjes van Margrietha, samen met knoopjes, bloemetjes, een rits en lintjes.  Mijn dochter zou graag hebben dat het een handtas voor haar wordt, inclusief de lintjes, knoopjes en bloemetjes :)
  • en als laatste nog een geel stofje van Carry, waarschijnlijk ga ik dit stofje combineren met het bloemenstofje voor een handtasje voor de dochter.
Bedankt dames!



En dan had ik vandaag nog een pakketje in de brievenbus, mijn eigen naamlabeltjes!
Het zijn simpele licht grijze satijnlabeltjes geworden met "Sandra Stoft" die ik kan dubbelvouwen en in mijn nieuwe creaties kan innaaien.


Groetjes

4 opmerkingen:

  1. Whaaaaaa ik zie mijn lapje, leuk!! En van jou kreeg ik ook al geweldige autootjes stof :-)
    De oranje stofjes passen volgens mij heel mooi bij elkaar, benieuwd hoe dat gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blog! Waar heb jij je labeltjes besteld?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blog! Waar heb jij je labeltjes besteld?

    BeantwoordenVerwijderen