zaterdag 18 mei 2013

De schoudertas uit "zo geknipt"

Volgende week verjaar ik.
Toen mijn mama een paar dagen geleden vroeg wat ik graag voor mijn verjaardag zou willen, moest ik niet lang nadenken.  Het boek "zo geknipt" natuurlijk want daar staan toffe dingen in!

En omdat mijn mama schrik had dat ze het verkeerde boek zou kopen, ben ik hem zelf gaan halen op haar kosten.  Ik had nog gezegd: ik zal hem laten inpakken in de winkel en pas opendoen op mijn verjaardag!  Tja dat is niet gelukt want ik wou wel héél graag de schoudertas maken, voor mijn verjaardag, ahja ;-)

Ik heb de grote schoudertas gemaakt met verzonken rits, alle benodigdheden komen uit mijn eigen kast.  Een grote lap zwarte jeans, een rood katoentje, de rode paspel en natuurlijk een rits uit mijn nieuwe ritsvoorraad.  De verstelbare schouderriem heb ik zelf gemaakt van het rood katoentje, verstevigd met vlieseline, en 2 gespen van een versleten rugzak.

 




De schoudertas is net op tijd klaar om mee te nemen op ons weekendje aan zee!
Fijn weekend iedereen en tot maandag!

7 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Als ik dat kan, kan jij dat ook hoor.
      Het staat eigenlijk heel duidelijk uitgelegd in het boek hoor, gewoon eens proberen!

      Verwijderen
    2. Ik heb inmiddels het boek gekocht. Een zakdoekenhoes en een ritstasje gemaakt. Ik denk dat ik deze week nog ga beginnen aan deze tas.

      Verwijderen
  2. Erg gafe tas! Daar kun je wel gezien mee worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel dames! De tas is uitvoerig getest het voorbije weekend en goed gekeurd.

    BeantwoordenVerwijderen