zaterdag 23 maart 2013

Hotfix applicatie

Een tijdje geleden had ik een hotfix-startpakket besteld maar nog geen tijd gevonden om er iets mee te doen.  Tot vanavond dus...

Eerst heb ik een simpel klokrokje van donkerblauwe jeans met roze boordstof gemaakt.  Onderaan een lime lintje met kant en dus een hotfix applicatie.  Zo'n hotfix applicatie maken is een echt prul-werkje maar zalig om te doen in de zetel en terwijl kijken naar een opgenomen aflevering van home&away.



Hanne wou graag een prentje van my little poney.  Ik ben benieuwd of ze de applicatie goed vindt want mijn dochter is geen gemakkelijke als het op kleding/schoenen aankomt hoor.  Als het haar niet aanstaat, zal ze het ook niet aandoen ...
Zo weigert ze al iets meer dan 2 jaar broeken te dragen.  Enkel een legging onder een kleedje/rokje en een joggingbroek/short voor de volleybal kan nog net.

Groetjes

3 opmerkingen:

  1. Ik vind Rainbow Dash duidelijk genoeg hoor!
    Wat een priegel werkje - hoedje af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk rokje!
    Lijkt mij een heel gepriegel met die steentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geworden! Ik denk dat mijn dochter ook wel blij zou zijn met een little poney glitter applicatie! Erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen