dinsdag 5 maart 2013

Een salopet

Mijn zus vroeg een tijdje terug of ik niet eens een salopet kon maken voor haar zoontje.

In de laatste ottobre stond een patroontje voor een salopet en van het stoffenspektakel in Leuven bracht ik een grote lap donkerblauwe jeans mee.  En samen met een tractor uit blauwe flexfolie en blauwe kamsnaps maken we daar een salopet van.

Mijn zoontje is eventjes model van dienst, het neefje en zoonlief verschillen ongeveer 6 weekjes en hebben dezelfde kledingsmaat dus dat komt goed uit.




 

4 opmerkingen:

  1. Lief! Mooi gelukt! Was het veel werk? Ga je er nu gelijk nog een maken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Veel minder werk dan ik had verwacht.
      Er gaat er zeker nog eentje volgen in blauwe of zwarte jeans voor t zoontje, met zijzakjes want die had ik nu niet gemaakt om het niet moeilijker te maken.
      En misschien ook nog eentje van een zomers katoentje als ik er de tijd voor vind :-)

      Verwijderen
  2. Mooi geworden. De traktor maakt hem ook echt af.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je :-)
      T neefje is zot van tractors dus daar moest ik niet lang over nadenken.

      Verwijderen