zaterdag 2 maart 2013

Een roze ritstasje

Vandaag mocht dochterlief naar het verjaardagsfeestje van een vriendinnetje.

Tot vanmorgen 9u hadden zowel dochterlief als ik nog totaal geen idee wat we als cadeautje zouden kopen.  Ik zag per toeval nog een roze rits in de kast liggen, ik dacht aan het restje roze stof en roze paspel van de kussens en ik besloot een ritstasje te maken. 

Het ritstasje is volgens deze tutorial gemaakt en was op ongeveer 2 uur af.  Echt snel als je bedenkt dat ik tijdens die 2 uur ook nog andere dingen heb gedaan zoals zoonlief van de dvd's weggehouden, appels geschild, wasmachine leeggemaakt en opnieuw gevuld, kleedje van dochterlief gestreken dat ze persé wou aandoen naar het feestje, ...
En om het ritstasje helemaal af te maken heeft mijn prinsesje nog 2 bloemetjes uit gouden glitter flexfolie geknipt en heb ik die op het tasje gestreken.

Dan zijn we nog snel naar de speelgoedwinkel gereden en daar hebben we princess-juweeltjes en haarspulletjes gekocht om het ritstasje mee te vullen.  Hopelijk is de jarige er blij mee!

Het tasje lijkt een beetje scheef op de foto maar volgens mij was dat echt niet zo hoor, hopelijk :-)
 
En zo kwam mijn dochter na het feestje thuis!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen