zondag 24 februari 2013

Tricot met aapjes

Een tijdje geleden een longsleeve gemaakt met een tricot van groene aapjesstof en afgewerkt met paarse boordstof.  Mooi geheel en op een jeansbroekje leek het niet teveel op een pyjamabloes.



Ik had nog een restje over en heb er nog een raglanshirt uit kunnen maken, deze keer gecombineerd met gewone zwarte tricot.  De onderkant heb ik afgewerkt met de tweelingnaald en daar kan ik alleen maar over zeggen "oefening baart kunst"  Dus dat wordt nog wat oefenen!












Vandaag op het stoffenspektakel in Leuven verschillende nieuwe stofjes gekocht, samen met allerlei nieuwe ideeetjes in gedachten.  Ik ga weer tijd tekort hebben!!!

Groetjes!

2 opmerkingen:

  1. Die laatste vind ik geweldig! Staat stoerder om zo'n stofje te combineren met een andere vind ik persoonlijk. Vrolijk kereltje om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen