donderdag 28 februari 2013

De lente in huis!

Hier gelezen over een we-doen-net-alsof-het-lente-is-feestje!
Super idee en ik wil ook wel graag de lente in huis halen maar niet door een feestje.  Wel door nieuwe fleurige en kleurige kussens voor in de zetel!

Ik heb de kussens en een lekker warm dekentje (tja we doen alsof het al lente is maar uiteindelijk is het nog altijd koud hé) afgewerkt met een paspel, dat geeft een mooi en simpel effect maar wat een werk.  Ik weet niet of er nog snel zo'n groot dekentje gaat volgen.

Voor dit lente-project had ik nodig: 3, 5 meter stof van 1,4 meter breedte, 14 meter en een beetje paspel (pfieuw) een oud warm fleece deken dat ongebruikt in de kast lag, veel naaigaren en een serieuze portie geduld.  Ah niet te vergeten: een brave peuter die niet op mijn naaivoet ging zitten!

 


 


            




6 opmerkingen:

  1. Heel mooi. Daar hebt ge wel u werk mee gehad denk ik.
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De kussen viel goed mee. Maar dat dekentje, amai wat een werk! :-)

      Verwijderen
  2. Leuk en vrolijk! Dat paspel maakt het wel echt af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een frisse kleurtjes, en zo chique met die paspel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dat ziet er mooi uit. Ik vind dat er altijd zo chique uitzien met een paspel, heb mijn handen er nog niet aan durven branden eerlijk gezegd. Ik had nog even op je reactie op mijn blog gereageerd, maar weet niet of je daar een melding van krijgt eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker eens proberen met paspel, helemaal niets moeilijks aan. Alleen veel extra werk :-)

      Verwijderen