donderdag 8 november 2012

Mijn nieuw blogje

Welkom op mijn nieuw blogje!
Hier zijn enkele spulletjes die ik de voorbije maanden gemaakt heb. Natuurlijk is het niet allemaal volgens de regels van de kunst maar ik ben er toch wel een beetje trots op.

 Dit is mijn allereerste zelfgemaakte rokje.  Natuurlijk met wat foutjes maar dochterlief was er heel blij mee en dat is alles wat telt, toch? :-)
 
Handtasje voor de dochter gemaakt van haar lievelings jeansrokje dat haar te klein geworden was.

 
Topje met flockfolie "gepimpt"

 
Stropdasje voor t zoontje dat 1 jaar werd

 
Pampertasje voor een pas bevallen vriendin. 

 
Rokje van rood ribfluweel met een paars kanten boordje.  Het rokje is wat langer dan voorzien maar dat gaat nog aangepast worden (ooit want kledingsstukken terug uit elkaar halen en aanpassen is niet mijn favoriete bezigheid)

 
Broekje voor zoonlief (die niet van poseren houdt) met het restje rood ribfluweel van het rokje en paarse boordstof.
 
Groetjes

 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen